|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! hur kan man kolla upp förregående ägarna på bilen inte dom som står på själva fax utdraget man kan få via fax, kan man ringa vägverket och få flera ägare tillbaks på bilen? även hur kan man kolla att milantalet stämmer? de är en s-såld bil kan man ringa bilprovningen och fråga vad mätar ställningen va 5 år tillbaks på själva bilen i fråga? Tacksam för hjälp. Mvh |
|
Gäller det din egna 750? Isåfall, vad är det för vits nu när du redan köpt den? Man ringer VV och där kan, mot en avgift, få kopior på alla reg.bevis och bes. protokoll hemskickade. Om du vill veta vad mätarställningen stod på för 5 år sedan så måste man ringa till den station där den besiktigades - frågan är hur får man reda på det? M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
bmw,m3 |
nej då inte min egen bil, de är en annan bil som jag är intresserad av (lite) tänkte kolla om de stämmer tycker den är för risig för att gått så lite, men vissa tar ju inte hand om sina bilar. Mvh |
|
Du kan även prova att skicka mail till VV, jag har fått ut de senaste årens alla besiktningsprotokoll på mindre än en dag, väldigt bussiga... Det känns däremot som det är lite goodwill från deras sida om de skickar eller inte, annars är det väl bara ringa och snacka lite med dem... /M |
|
bmw,m3 |
Ok, men kan inte bilprovningen se de på deras data? kanske man bara kunde åka ditt å fråga om milantalet tillbaks i tiden? Mvh |
| Jag mailade till kundtjänsten hos bilprovningen om besiktningsprotokoll på en bil i måndags och på tisdag morgon fannas alla protokoll från 2000 i min mail. På dom står ju även vid vilka miltal den varit inne | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.