|
|
|
|---|---|
| Hej alla!!Jag undrar om det finns några bra trimmnings tips,för att få lite mer hestar i en e 36 316i | |
|
Byt till en E36 med större motor....blir billigast hur du en räknar.... Annars kan du ju alltid lägga 6000 kr på ett riktigt bra avgassystem, 8000 på ett extraktorgrenrör, 4000 på en racekat och så ett sportluftfilter på detta, och vips så har du minst 5-10 hk till, till en nätt kostnad av 18.000-20.000 kr !! |
|
|
japp, byt bil, blir billigaste. men kommer dra mer bensin, o högre försäkring än en 316 =).. Föresten.. Jag vill byta grenrör, hur mycket ökar efekten me? (hk). eller man måste byta ut fler grejjer då? |
|
| Att byta grenrör sätter inte många hästar i spel. | |
|
Hade samma funderingar på min gamla 316i, det blev byte till en 325IM istället. Detta är också mitt råd, byt bil. /Johan |
|
| Tack alla som har svarat,men bmw är så dyra i finland...Jag ska behöva komma till sverge efter en 325 eller nåt !!! | |
| Du kan få köpa en 1,8l maskin av mig om du vill. Bor i Finland, Vasa. Då får du ju i alla fall nån häst till :) Fast kammen måste slipas om på den. | |
| Hej!!Va är det för kilometrar och årsmodell på den maskinen??Och så fall va pris?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.