|
|
|
|---|---|
|
hallå. har som jag sagt innan överhettat motorn i samband med detta sprack kylaren så jag byte kylare ,termostat och fläktkoppling vattenpumpen bytes för ett halv år sen så den fick stanna:) har hållt på att lufta systemet och fick äntligen ut all luft men det bubblar fortfarande på samt det ser ut som om det pyser ut avgaser genom luftnings hålet. altså bilen går bra inga missljud eller konstig gång men det tar bara någon minut innan den börjar att bli varm. har redan köpt alla packningar och bultar som behövs till toppen samt kollat vad det kostar att plana den så detta är sista chansen att undvika en veckas kvälls jobb med bilen. några tips eller åsikter folk? DEAD OR ALIVE... | |
svintoleffe |
Tar den något vatten av dig nu.? Om den inte gör det, samat att oljan inte blir vit, då är det inge fel. Man kan se på avgaserna om den tar vatten, man känner det på lukten. Länk Bimmern MVH Leffe |
|
nej vatten tar den inte och oljan har jag kollat inget junk där inte. men vad menar du med att man kan känna på lukten om den tar vatten? jag kan se ett fåtal droppar sippra ut ur slutrören men inget stort när den går på tomgång kanske 1-2 droppar per minut. DEAD OR ALIVE... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.