|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag tycker han har blivit lite mer konservativ med åren :) Fortfarande väldigt sevärt dock. Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Läckert! Som han säger "at £62,000, it's a bargain"... :) / Joakim Länk |
|
|
Ufo: hehe, precis. Prisvärd men inte helt billig :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Haha, älskar Tiffs reportage! Han pressar verkligen bilen på gränsen kontrollerat till skillnad från t ex Clarkssons amatör-körning, dessutom är han inte så äckligt patriotisk :) Underbart ljud ur V10an... /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Detta måste laddas ner och se! //Schnitzer |
|
|
fan jag ser ingen video, men jag hör ljudet? Vad e fel? Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Dragolito: Verkar som att du saknar någon codec. Försök ladda ner något codec-paket eller en nyare version av Mediaplayer så kanske det fungerar. Har precis sett filmen. Grymmt långt ställ :) //Schnitzer |
|
|
Grymm bil!!! M/Alpina-träff i Skåne 4 juni Länk |
|
|
Schnitzer: Japp du hade rätt, jag saknar någon typ av codec?! ska försöka fixa det nu :) Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Jag skulle tro att du behöver denna codec: Länk |
|
|
Ni som har problem med att spela upp filer, ladda ned Videolan: Länk Spelaren är tämligen spartansk, och inte helt buggfri, MEN den spelar upp ALLA filer, även "defekta" AVI/DIVX och så är den gratis! Reportaget är i övrigt helt underbart. Tiff verkar tämligen lyrisk. Om de bytt ut tråk-gubben Jon Bentley mot den härlige Richard May så hade Fifth Gear för första gången varit bättre än Top Gear! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.