|
|
|
|---|---|
|
funderar på att byta till en E30 men vet inte vilken motor ja ska ha, är sugen på en rätt pigg bil, vad rekomenderar ni?? //johan | |
|
318is med m42 motor! :) BMW 318is -90, |
|
|
323 eller 325 men då kommer väl försäkring med det roliga antar jag också! |
|
|
jo men de är ju nack delen m de hela, ska man ha en rolig bil o är under 25 så är de ju kört.. kostar ju skjortan!! //johan |
|
| kan tillägga att jag så ett par riktigt fina 318is i Frankfurt till salu nu sist ja kollade, av vissa skäl ville jag dock ha en Touring, men bra sugen blev man, fanns bl.a. en delfingrå i fint skick på en av firmorna... | |
| 325 ska du ha! =) | |
|
vad är det för sida till frankfurt bilarna då?? //johan |
|
|
318i, 318is eller 325 :) Nu när jag kollade premier på E30 touringar var trafikförsäkringen samma för 316/318 respektive 320/325. Så för mig går alltså 316 och 320 bort. Har fortfarande inte fattat vad 320 har förutom bränsletörst och marginell prestandaskillnad mot 318, som jag ägt en. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Hej! Min är i grunden en 83:as 320 men drivlinan är en 86:as 323. Tror det är 325 vxl-låda. + andra modifieringar.. Går bra, är billig att försäkra + att den drar lite soppa... Köp 320 me 323 eller 325 motor tycker ja... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.