|
|
|
|---|---|
|
Hej! Som rubriken antyder, är det dags att hämta en lite äldre bil. Har hämtat bilar tidigare men brukar köpa moderna bilar. Denna gång är det en Porsche 911 årsmodell 89-92 som ska hämtas. Bilen är i originalutförande. Tänkte höra om det kan bli några problem med avgasvärden osv? Förutsättningsvis att bilen fungarer och motor osv är som det ska. Ngt som gjort ngt liknande tidigare? Eller kanske nummer till Bilprovningen där man kan fråga? Vore mkt tacksam för svar och även om Ni inte skickar över ngn länk där jag kan leta info! Tack på förhand mvh | |
|
Följande kontaktinformation hittade jag på bilprovningens hemsida. Jag hade en fråga för ett tag sedan som jag mailade in. Fick svar efter en och en halv dag. Naturligtvis kan man även ringa och fråga. Man blir då kopplad till någon som har rätt kompetens. Hoppas detta kan hjälpa. Håll tillgodo: /--/ Öppettider för teknisk upplysning Måndag-fredag kl 08.00-17.00 Telefon: 0771-600 800 – samtalet motsvarar ett lokalsamtal. E-post: kundtjanst@bilprovningen.se Vi besvarar alla mail i turordning. Vårt mål är att du ska få svar inom 48 timmar på vardagar. /--/ |
|
|
Hej! Tack för svaret, ska ringa och kolla senare idag, nu väntar köttbullar på IKEA, vad gör man inte för lite svenskmat när man bor i utlandet:-) mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.