|
|
|
|---|---|
|
Höll på flera timmar å försökte få till grenröret. hade lite 90* böjar å lite andra böjar. de krångliga är att turbon har avgasporten uppåt, och att porten är liten (svårt att få till en kollekter el dyl. (kan man vridakopressorhuset, om man tar bort stifftet eller bilr det fel då?) motorn är en M40 och turbon måste hammna nere vid motofäste, men den kommer nära 2ans avgasport. Det jag inte föstår är att folk sätter in turbos som är stora som hus i 325 med mindre utrymme, och jag med min yttepytte turbo har prolem...kanske måste byta turob till en med avgasporten neråt å sätta den högre upp. Finns det nån som har lite bilder på turbogrenrör, gär nån 318 nån som har en bra lösning, vill att det ska se bra ut oxå, vil inte bara göra en avgaslimpa eller ett rör ifrån org grenrör www.corvetteGTA.tk Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk | |
|
ta bort stiftet å vrid avgashuset du going 2 fast.. expect nothing less.. www.fearthis.se |
|
|
FearThis: har hört att man inte ska göra de, är inte säker, nån som vet Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
ta bort stiftet å vrid avgashuset du |
|
|
oki det går att göra så...kanon då kanske de blir lite lättare Han som ingen Turbo har...får åka utan BAR Länk |
|
|
brukar vara helt steglös vridning på kompressorhuset och 6 el. 8 steg på avgashuset... bara att vrida till du blir nöjd :) Tegheim goes triple |
|
|
exakt, inge å oroa sej för:) going 2 fast.. expect nothing less.. www.fearthis.se |
|
|
jag har gjort med min turbo inga problem med att vrida lager huset |
|
|
ja det går, hör väll nästan till allmänbildningen att veta sånt om man ska hålla på med ett sånt avancerat ingrepp ;) www.535twinturbo.com |
|
|
Alldeles rätt.Vrid på! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.