|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vi är ev på jakt efter en fräsch BMW 525 TDS och det måste vara en touring. Och jag kikade in på säljes avdelningen här på autopower och såg denna 96:a Länk Kan det vara ett bra köp? Verkar vara 2 ägare och svensksåld. Hur är prisbilden nu på 525 tds Touring i allmänhet? Tack! Mvh Mange (hoppas inlägget hamnade i rätt avdelning, annars får ni flytta det) | |
|
Nu ska den funka. Länk |
|
|
Och hur kommer det sig att 325 TDS av samma årsmodeller är betydligt dyrare? Mer efterfrågan som vanligt eller? Mvh Mange |
|
| att 325 tds är betydligt dyrare beror väl främst på antalet bilar i landet,de finns väldigt många 525tds medans man får typ leta efter 325tds sen att hitta en fräsch ej skruvad regelbundet servad de e inte lätt o ska man dessutom ha en 100% rostfri så är de typ kört,jag letade i 1,5 år innan ja hittade min gamla 525a, det blev oändligt många besvikelser på vägen. men lycka till de finns ju fina bilar me men de e sällan dom kommer ut på marknaden. | |
|
Tack för svaret! Ja det är nog svårt att hitta bra bilar som är så gamla. Jag undrar lite hur kvalitén egentligen är på 10-12 år gamla BMW? Visst är dom bättre om dom är välskötta, men jag har ägt 2st BMW som strulade ordentligt mycket. Missförstå mig rätt nu, men är en 10 år gammal 525 tds att lita på om den är välskött? Eller kommer det trilla in en massa konstiga fel med tiden? Mvh |
|
| prova att söka i forumet så kommer du se vilka typfel som finns ,de kan va en bra grund så du vet vad du ska titta efter ,lycka till | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.