|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa! Nu när den nya säsongen av BBC:s oefterhärmligt underbara Top Gear har dragit loss vill jag slå ett slag för Länk som tillhandahåller avsnitten för nerladdning via BitTorrent - oklippta och med knivskarp bildkvalitet. Av första avsnittet att döma kommer även denna säsong att hålla sedvanlig toppklass - Richard och James spelar "bilfotboll" med Toyotas nya småbil Aygos tillsammans med ett gäng racerförare (höll på att trilla ur soffan av skratt under detta inslag) och Jeremy försöker fly undan en Challenger 2-stridsvagn off-road i en Range Rover Sport... Licht an? | |
|
Synd att sidan stänger nu. |
|
|
I vilken kanal visas det och vilken tid? Mvh Johan |
|
|
Johan: BBC2, tror inte den går att få in i Sverige :/ /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Äsch då, synd att det inte var BBC1. Mvh Johan |
|
|
Jag har ett klipp med Tiff där han kör nya M5. Klippet är från ett program som heter "Fifth Gear", är d tiff´s egna program? MVH///Christopher |
|
|
Mja, det är inte hans eget program, han är en av programledarna i Fifth Gear tillsammans med Vicki Butler-Henderson, Jason Plato och John Bentley. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
haimaul |
Top Gear visas på BBC Prime söndagar och tisdagar. Kanalen ingår i UPC:s digitalpaket (och även i det analoga tilläggspaketet om man nu skulle ha turen att ha det, jag hade det men det var tydligen ett misstag så de tog bort det och nej, man kan INTE få tillbaka det). På BBC World som väl ingår i fler kabelpaket brukar de visa stympade/hopklippta 40-minutersavsnitt på diverse omöjliga tider. Men man vill ju ha hela showen! __ When in this charming car, this charming man... |
|
BBC 2 går att få in på Eurobird 28 grader öst okodad. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.