|
|
|
|---|---|
|
är det nån kvalite på en 540ia och axar värkligen en sån prom 0-100 kmh på 6.8 eller vad det var Länk tompa | |
|
Nej, det är ren skit! Det ska vara epatraktor! Skämt åsido, E34 540iA går ruskigt bra. För prestandasiffror se: Länk /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
540 är verkligen en kunglig bil. Önskar att jag hade lättat mer på lädret och köpt en sådan istället för 528. |
|
|
E34 540 börjar bli ruskigt billiga, kolla dock de vanliga problemen med insugsmembran, automatlåda, oljepumptbultar osv. Sök på forumet... :) |
|
|
Du får mycket bil för pengarna om du köper en 540ia. "Kvalitet" är alltid en definitionsfråga, men äkta tysk ingenjörskonst brukar betyda god hållbarhet. Att den tunga "pråmen" faktiskt kan accelerera på ett imponerande sätt beror givetvis på den mysiga och mullrande V8'an under huven. |
|
|
Hur pass vanligt är de att automatlådan strular,att dom där plastkulorna ger upp? Om dom är bytta en gång,brukar de hålla då? |
|
kilroy |
Nej, en 540 är "värkligen" inget å ha...köp du dig en volvo istället, det tror jag passar dig bättre...Mvh kilroy"Det är min enorma ödmjukhet som gör mig så älskad" |
|
Japp, Volvo 240 ska de va! :-) Kärran Länk |
|
|
Kollar man i "Modellguiden" så ser det ut som om det bra finns 540 med automat. Jag hade för mig att den även fanns med manuell låda... Någon som kan verifiera det kanske...? // Jögge Länk |
|
| Ej svensksålda E34'or men importerade finns det manuella. | |
|
Japp det fanns och finns några stycken men manuel låda men inte så himla många. Undrar om man ska köpa en sådan billig 540! Sen vet jag inte hur svåra dom är att sälja, kanske säljaren vill bara bli av med den nu då är det bara att slå till! 540 är ju bra åk så större kvalitetsproblem har dom nog inte eftersom e34 är ju välfigt bra byggt! Det viktigaste är nog kolla att lådan fungerar eller så får det bli byte av kulorna! MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.