AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
721

Kvaliten på DVD spelare ?

WG
155
WGiant
535 -92
Vad tror ni, är detta nåt att ha? Riktigt bra pris: Länk
Detta är ju grymt bra: "They basically play everything on the market even MP3 burn on a DVD,Yes 6GB." :)

Bilen: Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Såg väll helt okej ut... Priset var ju helrätt!

------
/Chrille
Länk
WG
155
WGiant
535 -92
Ja jag menar ju det :)

Nån som känner till märket Innovatek ?

Kolla på blocket först, jag tycker mig känna igen det DVD`n märket. Finns det mängder av billiga DVD spelare med det märket från privat personer på blocket så kan man ju fundera på om det är något att ha? Jag säger inte att den är skit men kolla upp det innan. Bara ett tips.

Det finns billiga saker som är kanon!

MVH
WG
155
WGiant
535 -92
Sant det du säger Dubilidu! men jag hittar inte en enda annons på hela blocket på just märket; Innovatek...

Okej. Hittade liknande DVD spelare fast de va från företag, så den funkar nog. 2000kr är ju jättebilligt för en sån DVD säkert prisvärd.

MVH
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag tycker inte den är prisvärd, skulle hellre ha satsat på en JVC CD KD-DV5101, den kostar bara 643:- extra.

//Simon
WG
155
WGiant
535 -92
ja det var ju iofs bra pris det med : Länk
Känns ju lite bättre med en JVC än nåt märke man aldrig hört talas om..

WG
155
WGiant
535 -92
står dock inget om JVCn är regionsfri vilket Innovatek DVDn är.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Nej jag tror inte jvc:n är regionsfri, men för min del så spelar det inte så stor roll, men jag förstår att det kan ha en betydande roll i valet av dvd spelare för er andra

Men hur som helst så känns det säkrare med mera känt märke, man har ju hört om bilstereos av billigare fabrikat som inte funkat direkt klockrent.

//Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.