|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har kört mot en vr6a i helgen....nämligen så att en kompis till mig äger en och jag vann rätt så lätt faktis....ja har dock bara en enkel 325:a (e30) du vinner garanterat starta på 2400-2500 varv så krossar du honom i starten!! =))) //troende |
|
|
Om inte din BMW går väldigt dåligt så har du egentligen inte något att oroa dig för :) plockade många VR6or med min gamla 325:a (E36) på 201m :) |
|
|
Jimmyboy: Okej, jag trodde att alla VR6:or fick fyrhjulsdrift och 190 hk 1996. Visst kommer mitt nick från lexcom systemen ;) |
|
|
raseri: Har du kört blackrace? Har du några tider att dela med dig av? :) Man kan vända på resonemanget oxå. Det var många VR6:or som plockade både 325:or o 328:or förrs året... |
|
|
för att sammanfatta det hela så beror det nog mer på föraren än på bilen när det gäller mellan dessa två? |
|
|
betan: Skriv gärna resultatet här så att vi nyfikna själar får reda på hur det gick :) |
|
|
självklart,kan ta en över helgen eller nästa,men jag skriver sen... Mpower |
|
Gud.mp3 |
Har kört mot Vr6:or med min gamla motor, d va inga större problem, körde ifrån en subaru legacy, den har 200hk org o fyrhjulsrdiven, s4 2.2tq körde jag jämnt mot med gamla motorn. Det var en 325:a 93:a .. iof så körde jag ifrån 325:or oxå... så vem vet ... Nu med min 328:a motor så körde jag mot en 540 e34:a igår, drog han med 1 bilängd, men han kom ikapp mer o mer mot slutet.... Alla race var från start... |
|
hej på er, jag körde i fredags och det gick bra vann två utav tre race!missade lite ena rundan...men tog vr6 an med 2 billängder ena gången och en andra,och han låg en halv före mig mitten raceet...fint att inte få höra glåpord här på jobbet idag iaf;-) blev impad av en s2 som hängde på en stygg sport hoj rejält bra på 201 m silverfärjad!!akta er. Mpower |
|
|
släppte upp kopplingen vid 3500 vilket funkade bäst för mig... Mpower |
|
|
Kul att du vann. En stygg sporthoj kör 201 meter på ca 6.5s / ~185 blås. Flåklypa |
|
|
r1 var det nog,den här audin kom tvåa på emmaboda var den någon som sa. men det såg jämt aif..... |
|
| 11,90 och 190 hade audin i slutfartpå emmaboda strippen hojen var nog inte så stygg kanske..men det hindrade inte han från att köra snabbare än någon saab 93 pyspys på bakhjulet..Hehe | |
|
Förnedring skulle det heta om det var en bil med hojens prestanda som körde mot s2:an. Bil: 0-190 km/h på 11,9 sek Hoj 0-185 km/h på 6,5 sek. Flåklypa |
|
| Ja ja, flåklypa, när vill du att jag ska förnedra din t5:a...:-) | |
|
När du har fått bort imman från dina strålkastare. :-D Flåklypa |
|
|
lite kul var att han med golfen som jag körde mot har kört mot både trimmade saabar och volvos runt 270-300 hästars på 201 meter och vunnit...kan vara allt hjulspinn i starten kanske!!! Mpower |
|
|
betan: Bra kört! Men VR6:an tog alltså starterna och ledde halva loppet innan du kom ikapp om jag förstod dig rätt?? Bra startat av din kompis i såfall med tanke på framhjulsdriften :) |
|
|
.... eller dålig start av Betan.... |
|
| Den som tog starten tog racet,jag tog två starter och han tog en start=jag får behålla min mössa...helt ok för dem första 3 racen tycker jag!!! ursäkta den dåliga förklaringen innan..det är tidigt på morgonen :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.