|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om ni m3-ägare kan ge mig lite detaljerad info om vad en m3:a kostar att ha. Jag skulle gärna vilja ha så mycket info som möljigt om det går, tex försäkring,sevice,bensinkostnader och allt annat som ni anser är väsentligt. Har aldrigt haft en SÅN bil förut, så jag vill veta så mycket som möjligt MVH Panos. | |
|
Här kommer lite utgiftsexempel: 2 framdäck (18"), 6400:- Inspektion 2 service, 8000:- Försäkring (helår, hel), 8200:- Mer kommer nog......... |
|
|
Försakringen måste du kolla upp själv.Det skiljer otroligt mycket mellan olika individer och bolag.Jag skulle få ge 5500kr i LF helförsäkring helår.Har hört att vissa får ge upp till 25000kr.Är det M3 e36 så sitter det 17" på den orginal så du kommer undan med ca 2000kr st för dom däcken. |
|
|
jag ger 6000 kr helår helförsäkring 3 mil söder om kalmar. bytte bakdäck precis Falken 235/40 17" 1450 st |
|
|
HAHAHA bor alla ni på landet ...jag betalar 14.500:- hel försäkring inkl bilextra...sen tillkommer ju bensin och vissa dela som sagt....bytte däck bak i sommras 245/40/17 3800:- för båda...men de e ju ja de..... ////// |
|
| 'Glömde säga att den står på min mor som fyller 53år i år !!!!! | |
| Det är bra att bo på landet, då kan man "ställa" bilen på sig själv... | |
| Ha ha ,jo det kan man tycka ...men jag vill bo i en stad. Ni har ju billiga försäkringar...jag ahr stad .../// | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.