|
|
|
|---|---|
|
Tja!!! Jo, nu precis såg jag en BMW 740 Schnitzer som var riktigt fin och den var sänkt 15cm det är massor men det gick bra på en sådan stor bil som en 740 är, blir ju inte så kul för honom när man möter på en vägbula (men vem gillar dem mitt på vägen). Det vanliga är ju att sänka bilen mellan 30-60mm. Men nu undrar jag vad det är som kan bli dyrast ifall bilen skrapar i för kraftfullt undertill? Vill ju inte sänka bilen för mycket ifall det nu kan bli dyrt. (Man kan ju ta det lungt när man har sänkt sin bil men det tragiska kan hända ibland) Vänlig för svar, tack på förhand!!!! | |
|
15 mm? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Du kan ju skrapa hål på ett oljetråg och råka ut för motor eller växellådshaveri. | |
|
Nej Erik W, han hade sänkt den 15cm jag vet det låter mycket det är ca 3 gånger mer ön vad man brukar göra. Se länk på bilen Länk Ja, det är inte så kul att råka ut för något av det du skrev MB |
|
|
helt sjukt låg!! jag kommer ju inte ut från hembyn ens med den :) //Simon |
|
| hehe, sjukt låg är den ja, men snyggt :P | |
|
Det där var inte snyggt!, Shit vad kan ha kvar i fjädringsväg? 20mm? *För att du älskar att köra* |
|
|
Det ser snyggt ut men det klär inte en 7:a att vara så låg. Hade man fått upp den 15-20 mm så hade det blivit tip top. Länk |
|
| Det låter helt sjukt!han måste mena 15mm!!!frontspoiler måste ta i marken då om det är sant! MVH | |
|
Länk Det ska vara en orginal Bmw 740 vad jag vet och får man den sänkt 15cm är man duktig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.