|
|
|
|---|---|
|
Länk Tyvärr verkar det vara några drifting inspirerade testförare som inte vet hur en bil skall framföras på bana, men de är rätt kul att se ändå :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk | |
|
Det var ju inte många ord man fattade där inte.... Men det är underbart vackra och kompetenta vagnar båda två. Skulle funka på uppfarten. Enda problemet är att uppfart saknas :-) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Mon dieu! Ce sont des voitures hypercools! ;) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Vildsinta ställ :) Typiskt nog så hackade videon i min datorn. För mycket buffrande. //Schnitzer |
|
|
Det var lite för mycket drifting helt klart men ....motorljudet.. som ljuv musik för örat! |
|
|
Idag fick jag höra den live! Var och besökte Lindholmsbil idag för att provköra nån automatare, när jag stått och glott på bilarna i hallen så såg jag att en av säljarna gick ut till M5an dom tagit hem, så jag knallade ut ur hallen för att få lyssna på konstverket. Det var underbart! Vad gäller videon så tyckte jag att dom sladdade för mycket. Såg ut som för mig då jag sladdade runt på mina taskiga vinterdäck i vintras. MVH Erik _____ Bilen Länk |
|
|
Kan man inte stänga av hans enerverande kacklande? :( Trevligt att se bilarna i action iaf :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Hur går det till när man gör sånna ställ? Håller man inte på bromsen för det ser så stabilt ut i kurvorna..? | |
|
Nej, ingen broms. De finns en bra DVD som heter Burning Rubber som du borde beställa. De hela går ut på att svänga in "mot" svängen snabbt för att få ut bakändan och sen doserar du med gasen och korregerar hela tiden med ratten för att få en så jämn sväng så möjligt. De är egentligen inte särskilt svårt med en motorstark bil. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.