|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Vad kan man kräva i utgångsbud för försäljning av följande: 523i -99 17900 mil Import Tyskland 11-03 En tidigare ägare. Cosmossvart metallic Sportpaket. Tonade rutor Stora färddatorn Nya sommar och vinterdäck 17 tum, 235/45 Integrerad telefon Skisack Velourmattor Ny motorhuv samt baklucka (rostskyddsgaranti) Vita blinkers runtom Elektrisk glaslucka Ädelträutförande Park Distance Control Klimatautomatik Farthållare (M Multiratt) CD Växlare 6-fack Armstöd fram Full dokumentation samt servicebok Inga djur ej rökt i. Nybesiktigad och nyservad Pedantskött | |
|
Jag skulle säga 85 000 om du vil ha en hyfsat snabb affär. Beror i och för sig lite på vilken del av landet du bor i. Mer än 90 000 tror jag blir svårt eftersom det är en import och sedan. Du kan få lös en svensksåld Touring -00 för strax under hundralappen. Jag hade gått ut på 89 och inget hugg efter en vecka hade jag sänkt till 84 500 och dragit till med djungelknepet att sälja en uppsättning däck separat. mvh /Johan /mr B |
|
| Jag håller med mr B, börja annonsera på 89 kkr och hoppas på det bästa.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.