|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk __ ///M som i Mugge. | |
Jeppe W |
Hehe....ska ut å prova nu med 535:an....... |
|
Sett filmen förut och tyckte redan då att den var alldeles alldeles underbar :))) Äh,vad f-n ,det där gör jag vilken dag som helst med M535:an ;) Mvh Janne. |
|
|
underbart! Skulle göra rätt bra ifrån sig på diverse banträffar:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Hahahaha! Inte svårt o hitta apex när vänsterfoten är precis där bilen börjar :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Hahaha! vilket avslut! Undrar vilken tum det är på bakhjulen? det ser ut som skottkärrehjul. ;) mvh.benny |
|
|
Manligt med stoppis med bil!!! :-))) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
respekt! :) går ju att få bra ordning på dom där små bilarna, den går nog bättre än många bmws just på sådana svänghistorier... MVH Johan K |
|
|
Ja frågan är om ens någon annan bil kan slå det där. Det hänger ju mest på smidighet... |
|
|
Grymt imponerande. Min M3 Länk |
|
|
Söt film :) Mvh Dragolito Svart som synden Länk |
|
|
Oj imponerande liten filmsnutt, den har jag aldrig sett förut, tuff brukar bromsa in så när jag övningskör också.... :P Abbe måste säga att din M3:a är så förbannat snygg, jag älskar verkligen M3 i E30 modellen :D Carlén din M3:a är också mycket fin speciellt fälgarna, det är bara att M3 i E36 modellen finns det massor av men det gör det inte av E30 modellen därav mitt älskande till Abbes M3:a Sorry Carlén :'( |
|
| Skönt med "moppelyft" på bilen.. kul kille! | |
| Det är 10 tums fälgar. Min första bil var en Mini från -77. | |
|
Är det därför gatorna i England är så smala? stavros: om det finns någon annan bil som kan slå minicoopern på fingrarna så är det Autobianchi A 112 Abarth. |
|
|
Helskön film! Cooper är en ikon på många sätt. Roligare bil är svårt att hitta för dom pengarna, OK ett högt kilopris men värt varenda krona. Tro mig! Mats ArctisZ3 |
|
|
Sådär måste jag prova att göra med X3an!!:DD Mantorp park nästa! Asken |
|
Jeppe W |
Jag kom på det!!! Man tar en polygrip och nyper ihop bromsröret på den sida där det behövs minst, sen kan jag oxå tajta runt konor med 535:an... :P |
| Gammal film, men fortfarande lika rolig :) | |
| Läckert!! =) | |
V12 LeMans |
Skoj skoj "Galna" engelsmän monterar Hayabusa-motorn i gamla "Kojan" . |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.