|
|
|
|---|---|
|
Precis ja så va de juh.. M-tech vad är detta mystiska fenomen som dyker upp såfort jag får för mig att beställa delar till min bil?? Jag har en 530/89 Den har allt utom stora färddatorn och farthållare. Men är min bil utrusstad med M-tech och som sagt vad är det för nått? (Jag är ny på BMW är föredetta saab människa) Mvh Tomas | |
|
M-tech (även kallad M-paket), är ett sportpaket till BMW. Bilen får ett utseende som till en mycket stor del liknar M5:an. I M-paketet ingår, annorlunda stötfångare, kolar, sportstolar, M sportratt mm... Sedan finns det saker som M-tech rattar, vingar, kjolar och div andra tillbehör som ingår i M-paketet eller har suttit på M bilarna. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Jag måste byta ut stötterna fram på min och när ja ska beställa delar så står de juh som sagt M-paket eller ej M-paket och ska jag då ha det eller är det bara att jag kan välja själv? Mvh M-tech |
|
|
Det finns ngt som heter M Sportchassie också, men det är inte samma sak som sportpaket. Exakt vad som skiljer vet jag inte riktigt, men det är mycket troligt att sportchassien inte har samma dämpare som vanliga. __ ///M som i Mugge. |
|
|
Vet inte vad min har den är brutal sänkt med spoiler/kjol paket från zender.. Måste byta dämparna men vet inte till vad iom det här med m-tech =) Mvh M-tech U like 2 drive fast, Money go fast... |
|
|
Om jag minns rätt så är M-tech varumärket som delarna från BMW M säljs under? Gäller fjädrar, spoilers, rattar mm. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Om din är "brutalsänkt" så är det nog inte orginal sportchassie, som bara styvar upp och sänker fjädringen måttligt. Kolla vad du har för dämpare kan ju bara vara fäjdrarna som är bytt. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Mmm sant att jag inte tänkte på det... nu ska ja beställa delarna iaf.. tack Mvh Tomas U like 2 drive fast, Money go fast... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.