|
|
|
|---|---|
|
Hej på Er, stereokunniga människor! Jag har just nu en E32 -90:a, med stora Klangpaketet i. Tyvärr har någon klåpare (o nu menar jag KLÅPARE!!! Hade det varit korrekt utfört hade jag nog behållit det...) varit där o ställt till det rejält, och jag skall nu återställa oredan till originalskick, och min fråga är följande: Har någon en originalkontakt till BMW business RDS Kassettbandspelare, klippt, med litet kabellängder kvar att sälja till mig? Har även en ytterligare fråga: Nån som vet om man kan koppla på just denna kontakt, om man 1:a generationens kablage o stora ljudpaket. Det med en grå DIN-kontakt, samt separata kablar till framsystemet samt ström, jord, antenn, styrspänning, mm., eller är man tvungen att inhandla en gammal hederlig BECKER-stereo? Har någon i så fall kvar en sådan som han/hon kan tänkas sälja alt. byta mot en 93:ans Business RDS? Fråga 3: FINNS det adaptorer mellan gamla Becker/Bavaria-grejjor o nyare Philips-system? Många frågor blev det, men vad skall man göra...Jag vill ju ha tillbaks originalstuket på en annars mycket fin vagn :-) Tack på förhand, Mvh /Anders BMW - Das Steht Dir Gut! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.