|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet BMW.s originalnummer (11 siffror) för dessa? Både Evo 2 och SE.n hade väl dessa, se nedan; Länk oo=00=oo | |
WIKING |
Det finns 2 sorter en med M emblem som heter 51 47 2 230 365 och en M Sport E 2 som heter 51 47 2 230 605 du söker nog den senare som har ett M3 märke M387 320 Touring-89 Tidigare bilar 520 89,320 88,3,0 CSI 74,320 Jubileum 77,+ 7 st 1602-2002. Wiklund |
|
Tack så mycket WIKING! oo=00=oo |
|
|
sådana dära har ja på min M3 -88.... va de inte standard utrustning aså? /Jonas |
|
|
Nej, det var inte standard på "standard" M3.s. Har tänkt köpa sådana men dom kostar ca. 500 st, lite saftigt för lite plast men vad tusan... azkikr: Du skulle inte ha lust och kolla om det finns något nummer på dom, sitter nog på undersidan. WIKINGS nummer stämmer säkert men skulle ändå vara bra att få det bekräftat då dom ju kostar en slant. BMW kan ta hem men dom men då måste man också köpa dom, även om dom inte är dom rätta! |
|
WIKING |
Jag har köpt mina instegslister hos BMW , så jag har tagit nummret på orginal plastpåsen som dom låg i. Alltså nr:51 47 2 230 605. Jag har även kollat dom på ETK:n och det stämmer. M3 87 320 Touring 89 Wiklund |
|
Super WIKING, återigen stort tack! Då vet man ju med säkerhet! |
|
|
bra... då slipper ja pilla bort mina :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.