|
|
|
|---|---|
fredde2 |
Hej, Har varit och tittat på en BMW 530i -04 idag. Kunde då konstatera att tyget på A-stolpen börjat krypa upp vid skarven mot instrumentpanelen. Detta på båda sidor. Någon som känner igen fenomenet. Blir lite x-tra fundersam då det är en importbil. //Fredde |
| Jag har visserligen inte studerat särskilt många E60:or, men jag har aldrig sett det du beskriver. Det sitter väl iofs airbags bakom panelerna på a-stolparna, så det KAN ju vara så att de har löst ut vid något tillfälle. Eller också är det helt enkelt jag som tittat på bra exemplar? :) | |
|
Kan ju ha hänt något som Liste skriver. Sedan kan det ju vara någon som bara dragit för att se hur det ser ut (varför vet jag inte). Svårt att veta! //Schnitzer |
|
fredde2 |
Ok, hur kan man kolla det. |
fredde2 |
Alltså om airbagen varit utlöst. |
| Om du är tvekar så tycker jag att du skall välja en annan. Mycket pengar att betala för en kanske tveksam vara. Om du ändå vill ha bilen se till att ta kontakt med tidigare ägare och fråga. Om jag har förstått saken rätt så är det lag i tyskland att tala om ifall ens bil har varit krockad. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.