|
|
|
|---|---|
|
Ja råa ägg på hela bilen nu i helgen. Fy f*n va sur man kan bli. Har tvättat bilen nu två gånger men skiten sitter kvar. Å det luktar inte gott i bilen när man kört ett tag :( Nä nu måste jag hitta någon som kan fixa min lack! Tips på bra firmor i Stockholm tar jag gärna emot. | |
| Mycket tråkigt att höra! Äggskal är ett h-vete - riktigt utstuderat. Vissa människor... | |
|
Har du provat med YES och kallt vatten?! Sjöberg |
|
| Stockholms bilvård på Valhallavägen är stället för dig! 08-665 08 10 är telefonnumret. | |
|
Håller med liste. Klockren service samt resultat. Ger även rabatt om man är BMWCS medlem. Se även Länk som referens. Övertygad ? ;) Lider med dig, lycka till! Mvh. Patric Min E38 Länk BMWCS #4598 |
|
|
Alltid tråkigt att höra! Min första bil (Honda CRX Targa) blev eggad när den stod nercabbad!! Ägg på mätarhuset, klädsel, växelspak, och överallt!! Fick lämna in den till Tidy Car en hel dag. De fick montera bort stolar och hela köret för att få det rent. Jag parkerar VÄLDIGT sällan mina bilar inne i stan...av den enkla anledningen att jag inte kan slappna av och göra det jag ska. Ska jag in i stan och parkera tar jag min Audi 100 91a:). Tragiskt men sant... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Fick min MINI äggad förra året, tillsammans med ett par bilar till på parkerkinge. Sån tur var så regnade det, men det blev ändå märken i lacken utav äggskalet (typ som stenskott). Aldrig roligt. |
|
|
Förra halloween var det nån pappskalle som kastade mjöl över hela bilen tror det regnade också senare på natten/morronen. Hade kommit in i dörrsidorna i nederkant var ett h-vete å få bort! låsa in dom alla på en öde ö med gardell kanske mhhmm ;) |
|
| En som jag känner fick sin skåpbil vandaliserad, de hade sprutat på ketchup och silikon på hela bilen, sen så proppade de in selleri och bananer i avgassystemet. De hade även tömt ut luften i alla däcken och förstört vindrutetorkarna. f*fan säger man bara | |
|
?!? vad fan... jag bor i det soliga västerbotten och har ALDRIG hört om nån i våran del av landet som fått sin bil äggad! Ska det vara ett kul nöje på halloween? Däremot har jag hört om en som fick spad från ett par surströmmingsburkar uthällt i hela bilen över säten och allt, fick stå över en helg o suga in i klädseln, ni kan ju tänka er lukten efter en helg i solen. Men den killen var inte oskyldig, han hade gjort en del saker. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Varför får man aldrig tag på de som gör så? Helvete vad sur man hade blivit om man sett sånt och det kan ju bara vara riktiga jävla nollor som gör sånt. Nån som har en normal hjärncell kvar i huvet gör inte så på en bil. Fan vad jag lider med dig =( |
|
Mord på de jävlarna som ställer till med oreda. Det är visst folk som det sticker lite i ögonen på när de ser en lyxbil =( Lycka till med lacken! Der schönste Wagen von allem |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.