|
|
|
|---|---|
|
goddagens. Undrar om det är möjligt att få in e36stolar i en e21. blir det bra eller hamnar stolarna för högt upp? finns det chans att tom få in ett baksäte? planerar lite framtid...:) ha de/benke-med e21 abstinens | |
|
Har för en stund sedan stoppat i sportstolar från E30 i min E21a, och om man inte sänker ner E21an fästen så kommer man väldigt högt upp. Skulle uppskatta att det blev runt 10cm högre, och det ställer till en hel del problem. E21ans säten är väldigt låga i sin konstruktion, då de saknar en del finesser som tex "tippning/höjning" mm. Sedan är fästena på E21an inte i samma höjd, på yttersidorna sitter fästet runt 5cm högre än in mot mitten. Vilket det inte är på E30 och även nog på E36!? |
|
|
aha...det kan krävas lite meckande alltså...men om man sänker fästena ordentligt så kanske det kan gå. ha de/benke-med e21 abstinens |
|
|
Allting går utom nyfödda barn och tennsoldater..Intressant tråd,då jag själv är inne på att byta ut mina e21 stolar. hjorten |
|
|
tycker me att det ska gå! Jag fick frågán om det inte kunde vara för smalt i e21:an, men om jag inte minns helt fel så är e21stolarna inte helt jättesmala? ha de/benke-med e21 abstinens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.