|
|
|
|---|---|
Bad_Boy |
Tror jag har fått beroende på detta 3revliga forum. Å det känns ännu värre nu när man inte äger en Bmw=// Få se hur en Touring står sig mot en Audi Avant! Måste "tyvärr" ha en skåpis! Har kikat på en dkv pga att jag inte hittat den rätte touringen. Fd 535iA 325iK Ägare Thomas S Icq 42110131 |
|
Tjenare. Måste hålla med lite. Den dagen jag bestämmer mig för att byta märke (vilket jag tror aldrig händer), så kommer jag att sakna BMWPower mest. =) Bad_Boy: Nog kan du väl hitta en Touring om du bara vill. :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Bad_Boy |
Jorå det finns väl nån som skulle passa! Men är så kluven på å testa en Audi...S4 Avant. Har hittat en 525i 99 med mkt utr å 5500 mil på mätaren. En ägare å konon skick. Vill ju ha en M bil,men det får vänta tills barnen har blivit större..! Va väldigt nära på en M3 -96á men bromsade som tur va! Har ju ett arbete som kräver en kombi oxå! Kommer nog att sitta här lika mkt för det=) Det är det bästa forumet ang bilar som jag varit inne på. Och hjälp å tipps får man alltid oxå! Fd 535iA 325iK Ägare Thomas S Icq 42110131 |
|
Japp forumet är verkligen toppen....dock verkar BMW som bilmärke tappa stinget....att compact och z3 copué inte är några skönheter är känt sedan länge, men att sjuserien ser ut som den gör är ofattbart för mig. Simon |
|
|
Visst f-n saknar man sin BMW. Den har stått i snart en månad p.g.a. sprucken topp. Men, om två veckor bör den vara igång igen. Det lär bli en go´ känsla att åter få köra silkesmjuk sexa och njuta av den mekaniska precisionen efter att knallat runt i en lånad Audi TDi. |
|
sebbe_bmw |
Bad_Boy: En 525i -99 vad e det för någon modell..har jag aldrig hört...finns kanske bara i Tyskland eller är det 523 du menar för den har ju 2,5 motor Sebbe |
Bad_Boy |
jo det är 523 jag menar...lite suspekt betekning bara! Fd 535iA 325iK Ägare Thomas S Icq 42110131 |
Bad_Boy |
Kollade föresten på en Audi Avant idag A6 med V6á iofs. Kändes rätt bra faktist,men har ju ingen erfarenhet av dessa bilar. Priset va ju överenskomligt oxå. Får se vad det blir,kan ju va kul å testa nått annat oxå. Går ju alltid att byta igen om man ej är nöjd. Tipsa gärna om ni vet av nån 523-540 Touring 96-99. Fd 535iA 325iK Ägare Thomas S Icq 42110131 |
|
Jag vet hur det känns Bad_Boy.. Jag har precis sålt av en 2500A -73 och står nu utan bil. Jag äger dock ett transport redskap av fransk härkomst men att kalla en 205 xr för bil är inte lönt(detta är en blivande vinterbil). På ett sätt är det skönt att inte ha en BMW, man blir inte så känslomässigt bunden till bilen. Jag ser denna tid som "mellan bilar" eftersom jag aldrig tidigare varit utan BMW (det kommer föhoppningsvis en till sommaren). Jag tycker du ska köpa en touring så du slipper sukta efter en BMW. Lycka till. BMWCS # 2358 |
|
Bad_Boy |
Tjena. Blev Avanten 2,6 ialf. Känns då mkt bra tycker jag. Behöver en praktisk kombi å den va i bra skick,å kul att prova nått annat oxå! Skulle tro att man sitter kvar här ändå=) Är ju trots allt mitt andra hem=)) Kommer säkert med en Bmw snart igen (snart sommar) Vill ha en M till dess. Thomas S Icq 42110131 |
|
Audi är fina och komfortabla bilar som även dem sitter ihop. Trevligt korta slag på lådan också, dock ej samma fina känsla som i BMWs diton. Gillar dock inte i den löjligt utskjutande svanken i ryggstödet. Ej heller justerbart på den bil jag just nu lånar, Audi 100 Avant TDi -92. |
|
Bad_Boy |
Davve det är sportstolar i den modellen jag har nu! tror det är typ "komfort paket" rätt bra sittkomfort i dessa. hade m5 ans stolar å inr i 535án,men dessa stolar va smalare å trängre över ryggen. Thomas S Icq 42110131 |
-:BeeMWe:- |
Är redan galen, lämnade 520n för några timmar sedan. Saknar redan BMW. 320n står fortfarande avställd pga att ja inte har vinterdäck as bes med haha. |
518i slow mobil |
E din 320 fortfarande kvaddad? E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
-:BeeMWe:- |
ne den e fixad nu, som ny :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.