|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Kolla här, å bläddra ner till "här krockar linda isacsson" så ser ni hur bra hon är å köra:) | |
|
Fraggen, länk?! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Snappe skulle självklart ha vunnit sista avsnittet, men dom vill behålla honom i programmet, ingen tvekan om saken! Hoppas han vinner bilen! Men visst faasen är det svårt att låta bli att fara raka spåret dit för att visa dom hur det ska gå till =) |
|
| Oj, den råka ramla bort:) Länk | |
|
haha det är så förb*t skoj att se detta men man blir samtidigt chockad över alla dåliga förare i frafiken ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Har inte sett programmet själv, men hur lyckas man filma alla som klantar sig? Är inte allt arrangerat? /A |
|
|
Med kameror...) I bilen, utanför bilen, ovanför, framför, bakom osv... Men visst är det en del show och rätt amatörmässigt, några skådisar är det ju inte. Men jäkligt skoj. Kan sätta en peng på att detta blir nästa "fångarna på fortet" med lokala körgårdar för företagskick-off osv. Rekvisitan är ju rätt billig, man kan variera i det oändliga osv. FP |
|
|
Låter rätt absurt! Får väl kolla in programmet nån kväll! /A |
|
|
Tycker programmet er bade rolig och underhallande .. men jag fattar inte hur dessa otroligt daliga bilforare har fatt sina korkort ?!?! Jag er i Spanien nu (Alicante provinsen) och har kan dom tyvarr heller inte kora!! |
|
|
jahapp, det var ju rätt person som vann körlektionerna :-D i say no more ;) ___ Mvh Patrik N. |
|
|
Fyfan vad jag skrattade när Susanne fick panik och körde över parkbänken och in i vallen vid uppförskörningen! :D Linda Isacsson som co-driver blev ganska så chockad.. själv skulle man fått en hjärtattack. Tur att man spelade in sista avsnittet! :) Och ja.. Emilia som sveriges värsta bilförare var rätt val! BMW4EVER! --- Min E39:a: Länk |
|
|
Låt os alla hylla Snappe med: Blienk! Blienk! |
|
| Jag blir bara arg. För jag förstår inte hur man kan klanta sig så mycket som dom gör. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.