AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
2.837

Värsta bilförarna

Sida 1 av 2
Jag undrar är det någon här mer än jag som sett detta så kallade underhållningsprogram på 4an?.Alltså jag blir mörkrädd när man ser att dessa människor har lyckats få körkort.Hur har dom lyckats?.Har dom mutat inspektörerna tro?.Det är svårt att se detta program som underhållning när man vet att man kan möta dessa personer på vägarna.Man kan ju hoppas att dom är regisserade som i alla andra dokusåpor men det tror jag tyvärr inte
sj
813
sjoberg
Kia Stonic 1.0 T-GDi -20
BMW 340i Touring -18
Det e nog rätt mycket "show"...

Sjöberg
An
142
AndersE
Befinner mig mellan två BMW:s
Det roligaste jag hört var när vv klagade på deltagarnas kunskaper när det är dem som gett dem körkorten
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
kunskaperna kanske försämrades efter att dem fått sina körkort..
typ dramatisk förändring..
haha den är tanten är klockren och snappe!
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Det som var klockrent i sista avsnittet var att då snappe talade då hade man textat, helt underbart. Är själv från dessa trakter så jag förstår vad han säger men att behöva texta ........

///
Tommy

NoFear
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
Ett helt klart underhållande program. Gillar speciellt Snappe. Och visst håller jag med om att alla dessa hör hemma på testbanor som i programmet och inte ute i trafiken.

Jag undrar om Emelia bara spelar dum för att bli korad till Sveriges värsta Bilförare? Annars är det ju tragiskt.

BMW4EVER!
---
Min E39:a: Länk
Vad som helst för att bli känd i 15 minuter....

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
2.543
azkikr
135i Cab M-sport -08
X1 Sdrive 20i M-sport LCI -13
Suzuki Ignis Sport -04
emelia e fan i mej den dummaste brud jag sett på TV... å då har jag faktiskt sett på big brother ett par gånger...

/Jonas
Haha....riktigt roligt program ;))
till slut e det som man blir förbannad på dom...att det ska vara så svårt....
Kan inte förstå hur dom har fått korten från första början...;))

NI MÅSTE BESÖKA MIN HEMSIDA Länk
undrar ochså hur fan kan dom ha klara körkortet? antingen måste dom haft en lätt uppköringen eller kuggat ettt antal gånger.
Visa användare
306
yozef
316i Compact -00
I senaste programmet (20/5) tyckte jag att det var rätt svåra prov. Är inte säker på att jag klarat dem felfritt. Tänker främst på att backa med husvagn och slalombana med ägg på huven. Fast de klantade ju till det mer än de flesta gjort. Tycker synd om den där jettan... Först kokar de den och sedan parkerar de motorn på 7000 rpm... Tror fasen att den skar...

Vad är det för bil de vinner? Rover Streetvise? Kan lova att jag intar STORT säkerhetsavstånd om jag träffar på en sån ute i trafiken...
Klart at backa husvagn e väl kanske överkurs...

Men jag garvade fruktansvärt när hon varvade upp den ;))
jo de e väl nån slags rover...

säger detsamma,
bara att köra in till kanten å pakera när man möter en sådan....;)

NI MÅSTE BESÖKA MIN HEMSIDA Länk
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
"M3 Kungen":
"bara att köra in till kanten å pakera när man möter en sådan....;)"

Du missade det avsnittet där dom skulle parkera eller? :-)
Där smashades både det ena o tredje....

Vad gäller programmet så saknar jag att någon i juryn eller Linda själv kör igenom testet först. Förhoppningsvis kör dessa som "Svensson" eller bättre..

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Jag fattar bara inte hur Emilia har fått körkort från början!!!

Mvh Abbe

Dagboken: Länk
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Är Emilia den där blonda tjejen? Hon är ju SKITSÖT ju! Hela behållningen med programmet. hehe =)

Sen tycker jag iofs att själva idén med ett program där man tävlar om att vara sämst i nåt är ganska dum. Jag är ganska säker på att jag skulle kunna vinna det om jag gick in för det.

Fyra cylindrar är fyra för lite
Visa användare
1.424
Patrik_N
[E91] 325iT -06
Shifty:
Jo, det är hon. Blondiner i trafiken.... hehe
Tycker hennes mamma som är "co-driver" verkar minst lika farlig.

Mvh
Patrik

___
Touringklubben: Länk
Emelia och hennes mamma blir ett livsfarligt team! Jag blir så irriterad på mamman där, hon är ju lika inkompetent som Emelia!
"Hur backar man med husvagn?"
"Jag vet inte!"

My God!! Så svårt är det inte!!
mr
482
mr.christian
318i-89 x 2st
Det som är mest beklämmande är alla insändare man läser i sådana där "tyck om TV"-spalter. "Hur kan det finnas sådana bilister i trafiken?" och "Tag i från dem deras körkort" och liknande. Men hallå? Har de aldrig varit ute i verkligheten? Man behöver ju bara åka till stormarknaden en fredag eftermiddag för att höra stackars Jettor på 7000rpm och lister som kraskar bort mot skyltar och stolpar. Och de flesta av de skulle ALDRIG erkänna eller vara med i detta program. Och skälet till att Snappe fortfarande är kvar i programmet är troligen att han gör bra tv och de kan inte bara ha "käringar" kvar...=) Ni såg väl hur geschwint han backade in med husvagnen, han kan ju köra bil.
Snappe är bäst! Kanske inte på bilkörning men på snacket...)

FP
Jettan kokade väl inte utan det var den blonda kärringen som eldade upp lamellerna, sen när maria skulle backa fanns det inga lameller kvar.
Synd att inte Jettan användes i trepunktsvändningen, så Snappe lyckats med sin handbromsvändning ; )
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.