|
|
|
|---|---|
|
Jag var på en M5 E34-träff i München igår (lördag). Tog lite bilder för de som vill se. Vi var totalt 4 stycken M5 E34 och sedan så kom en 530i Touring. Länk //Schnitzer | |
|
Snyggt! Gillar den fjordgrå skarpt, en av mina favoritlacker, ovanlig! ///RÖKNING DÖDAR -skrev nån på ciggpaketen, då har de ej provat detta forum! |
|
|
Trevlig, liten träff, eftermonterad vinge på den Fjordgrå?, I och med att 3 bromsljus och vinge inte gick att kombinera från fabrik. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Stämmer bra det! Ja, träffen var ganska kul trots att den var väldigt liten. //Schnitzer |
|
|
Det skumma var när jag kollade på 93:an och 90:an så hade de rost och hade gått 150.000 km. Det är ju extremt skumt om miltalet stämmer. Jag tycker min är fin för det miltalet jag har, men om man hade 15k på mätaren så ska den ser väldigt bra ut. //Schnitzer |
|
|
Var hade dom rost?, framskärmar, bagagelucka, runt tankluckan? Miltalet är inte någon stor förklaring, till rost, variationen på om en E34 är rostig, till exempel, innanför tankluckan, är mycket mystisk, min ena är rostig där, import 200502, hela livet i Södra Tyskland, den andra ingenting, Dandelues 540iAT-9310, är inte rostig, runt tankluckan, trots 6år i Sverige, med vinterkörning. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: På -90 så var det nere vid dörrarna och på -93 på bagageluckan. //Schnitzer |
|
|
Kul träff! När jag köpte min första M5 E34, 1999 så tittade jag på en -90 som hade gått 12.000 mil och den hade rost på bagage luckan och ena dörren! |
|
|
Schnitzer, har du kollat under regbelysningen på din?, Där tror jag att "alla" E34:or har rost, om nu inte bilen stått i lufttätt påse sedan tillverkningen. Inga bilder på rosten? Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Jag har inte sett någon rost på min där. Får ta bort inredningen där och ta en titt. Har bara ytterst lite vid tanklocket, men det är verkligen inte stort (pyttelitet). Jag skickar dig en bild som du borde ha nu. //Schnitzer |
|
|
Det var mycket på 93:an, ägaren/ägarna har låtit rosten växa, under lång tid, men det är fullt möjligt att det kan bli så, på alla E34:or "kanske inte i södra Californien/Texas" eftersom regbelysningen är ett stort problem, det är mycket bättre att ha den i stötfångaren. Skruva bort regbelysningen, det är under dom, rosten finns, eller om det får växa, även bredvid. Mvh Stephan |
|
|
Stephan735i: Ska kolla det när jag är hemma i Sverige igen. Det syns i alla fall inte utåt (om det är ngt dvs). //Schnitzer |
|
| jetblack va snyggt men va fan är det för skitemblem han smetat dit? :) | |
|
Baader: Jag vet inte vad det var för dret han hade satt dit. Det var i alla fall inte snyggt. Ska ju vara original :) //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.