|
|
|
|---|---|
|
Vad kan bilen betinga för värde? vit, lite rost, några lister behöver bytas ut, går mycket bra, kamrem behöver bytas, diffen bak kanske måste bytas alt. bytas packboxar på. I övrigt helt ok. | |
|
Skinn? Sportstolar? Diffbroms? Fälgarnas skick,modell och storlek? Däckens skick? Ac? Mil? Bes.? skattad? många ägare? Kontrollerat kamaxelns skick?(du skriver att den går bra, vilket naturligtvis borgar för att kammen också är i bra skick) Bilder på bl.a. rosten? Allt detta vore ju ett stort + att få för en "hyffsad" värdering iaf.. Mvh Janne. |
|
|
Det är en bil som jag kanske ska köpa. skinninredning i ok skick 24K mil ägarantal är oväsentligt med tanke på bilens ålder, men över 10st ny tank bes. och skattad |
|
|
Tja...Ägarantalet brukar säga en del om seriositeten i ägandet(ibland iaf)...Men visst är det skicket som spelar roll i slutändan. Nåja...Om jag ska ge en värdering osett med många frågetecken i utrustning och skick så blir det ju inga astronomiska summor. Gissning>>>>15-20'...ev mera om den har den "rätta utrustningen",dvs helst diffbroms +sportstolar t.ex. Man får ju ta med i beräkningen kamremmens byte + att rost aldrig är att leka med på gamla E30 :) Mvh Janne. |
|
|
Ok,bakaxeln's skick var ju inte heller klargjort ,vilket naturligtvis inte höjer värdet heller.. Mvh Janne. |
|
|
Tror att det läcker lite olja ur packboxarna i diffen. Kamremsbyte har jag gjort några ggr, så det ska inte vara några problem. Men lite kul kan man väl kanske ha med den i sommar. Kanske spårar det ur och blir en motorrenovering m.a.o ett långtidsprojekt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.