|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
bood Lite pinsamt att man har köpt en bil utan att veta vilken utrustning som finns att tillgå *L* Hur som helst så är den mycket kvickare i styrningen än min gamla 528 -98. Fast alla E46:or kanske har likadan styrning!? //Niclas |
|
|
Måste ta upp denna tråd nu när jag har kört tre hundra mil med min 530:a. Aktiv styrning i kombination med dynamik drive ger maximal körkänsla trots storleken på bilen. Betydligt mer körkänsla än den gamla E39:an. (Eller som svågern med MB E-240 sa efter provtur; Detta är ju en sportbil!) I övrigt så är Head Up Display också en utrustning som ger mer än förväntat samtidigt som sportstolarna är en besvikelse! /Mats |
|
|
Gillar också den aktiva styrningen mycket, tillsammans med sportratten! När man kör långtsamt i stan, är lyxigt att bara svänga lite och bilen svänger det dubbla ;-) likaså på motorvägen i farter mellan 120 ->>>> fungerar det suveränt! Sportstolarna är sköna - komfortstolarna skönast :-) Det jag gillar mest i vår E60 är: -Vridet i motorn -Komfortstolarna -Aktiv styrning -Logic 7 -- eller jag älskar denna bil.... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Mats: "Aktiv styrning i kombination med dynamik drive" Vad är dynamik drive i sammanhanget? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.