|
|
|
|---|---|
|
Nu börjar Europasemstern närma sig. Har ni några tips på en bra vägatlas över hela Europa? Vill gärna ha riktigt bra skala så man får med småvägar. mvh | |
|
Diskuterades nyligen här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tycker motormännens är bra. Lite konstiga sidbrytnignar bara men lagom detaljerad. -Phil |
|
|
Mitt stall tips Länk för Tyskland/Österrike/Schweiz, mkt pris värd finns på dom flesta autobahn mackar, bra format, väldetaljerad, med denna i bilen kan dom skrytsamma töntarna med navi kamma stämma ner tonen rejält .....*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag brukar köpa M:s Europa atlas vart annat år, det räcker och blir över. Jag har däremot en annan variant, jag har min bärbara med mig och kör senaste versionen av MS Autoroute i den. Klart godkänt. Har även skaffat mig en GPS antenn till datorn och får då en extra navigator förutom den jag har i bilen. Med detta klarar jag det mesta som kan inträffa på mina resor. /// Tommy NoFear |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.