|
|
|
|---|---|
|
Jag har sökt, men inte hittat svaret på min fråga. Spegeln (som är på bild i länken) är från en M5 E34. Jag undrar om det är samma spegel i E32:orna som i E34:orna, på just den modellen? Länk Snabbt svar vore kanon! Har tyvärr inte BMW:s delsökningsprogram på datorn för tillfället. //Schnitzer | |
|
Ja, samma spegel lär finns att hitta i vissa årgångar av E32. Mer info finns här: Länk Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
min ser likadan ut som på bilden iallafall om det är till nån hjälp! Länk |
|
|
Ok, supertack för svaren! Men vad är det som skulle göra att den inte skulle passa om man köpte en från en E32 och monterar in den i en E34? Kan det vara olika kontakter. Det måste ju gå att få den att fungera i E34:an, även om den kommer från en E32. //Schnitzer |
|
|
Varför tror du att den inte passar? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW: Har inte en aning, men kopplar man inte in den uppe vid innertaket i en kontakt? Tänkte om den är annorlunda på vissa modeller (E32 & E34). //Schnitzer |
|
|
Samma kontakter i taket på E32 och E34, däremot har innehållet i kontaktstycket utökats med åren. De sista E34 fick IR-mottagaren till larmet flyttad till backspegeln, men jag tror att kontakterna är kompatibla med varandra ändå. Din 92:a bör ha fördraget, så kolla om du inte hittar en lös kontakt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
ErikW: Ok, tack ska du ha! //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.