AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
992

Var va alla e30 turbo?

Va på Emmaboda idag,de blev en besvikelse!Inte en enda e30turbo.Fan att min inte är färdig.Och en sak är säker Nissan Skyline är en överskattad skitbil ,de står ja för.Det finns en del sådana här omkring och det ska bli kul att göra ägarna besvikna.

tr
259
triss
m3 -96 racebil
Har du överhuvudtaget åkt i en Nissan Skyline? Varför tycker du att det är en skitbil??

Keep up the good work!
dom låter fint men det bör nog va en 6-700hk för att dom ska röra på sej värkar det som.illa!Nej personligen gillar ja dom inte,längre.De va nästan så dom fick pisk av 325 sugmotor.

Visa användare
595
wuffee
BMW 320i 4d -86 Nerplockad.

BMW 325 4d -93
NE-E! va besviken jag blev!! EEN bmw i turboklassen.. å de va en dansk, ja herre gud.. vart är ni som ska försvara vår heder?;).. DOck gjorde en e30 bra i från sig i klassen utan överladdning.. All heder åt honom ;)..
(skrev ju i fel tråd) ;)

MVh
Uffe
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
haahaa nästan pisk av en 325 sugmotor.. har lite svårt å tro det eftersom ja åkte med en original r32 gtr idag och den går ganska starkt bara man varvade den.. även haft en 325 med sugmotor.. gtren piskar nog en m3 med skulle jag tippa på, även väghållningen är bra, den här hade iofs coiloverkit dårå..

going 2 fast.. expect nothing less..
www.fearthis.se
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Jaså.. var det din svarta me PB-Z loggon??

Mvh Jojje
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
//jojje
pbz-logga? vem frågade du?

www.fearthis.se
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
dig

Mvh Jojje
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
jaha:)
nä ja har en silverfärgad e30
mvh johan

www.fearthis.se
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
Aha.. fick uppfattningen om att d var du som körde den.. hehe.. Så du åkte bara med?? Jag e extremt sugen på en R33 Gt-r ..
Kan du förklara för mig känslan i bilen??

Mvh Jojje
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
nej nej ja satt på vänster sida i vanlig ordning:) drog ut en sväng med polarns bil å lekte bara.. tja du va ska ja säga om känsla men man sitter lågt, väghållningen känns helt suverän, man kan typ pressa den hur hårt som helst i kurvorna helt kontrollerbart.. motorn går rätt starkt men på en raka så vill man ju ha mer. ja skulle åxå hellre ha en r33 gtr än vad jag har nu men de kostar ju lite mer, sen behövs det ju massa pengar till utsendet, trim mm så de e kört för min del.. grymma bilar helt enkelt!
men men nog med ot här!
mvh johan

www.fearthis.se
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.