|
|
|
|---|---|
Bad_Boy |
Sålde min 535iA nu för 72000:- Bör väl va bra bet lr?? Thomas S Icq 42110131 |
|
du fick ett saftigt överpris för den inte illa alls får jag säga...! ///Tomas M BMW 528i -86 BMW E28 registrer #1 |
|
|
Japp det är extremt bra betalt om den nu inte var extremt välutrustad och hade typ 10 000 riktiga mil på mätaren.... Simon |
|
Bad_Boy |
den va i perfekt skick in som utv. det mesta i utr´s väg. 18000 mil å få ägare. känner mig skapligt nöjd ialf; ) Thomas S Icq 42110131 |
518i slow mobil |
Skapligt? Jag skulle vara mycket nöjd! E28 är en bra hållbar bil! Fartblind blyfot... BMW e28 registret #154 |
Bad_Boy |
varför jag svarade "skapligt" så beror det på att den va mkt påkostad och extremt välskött. och det va inge lik direkt..! har säkert lagt ut 50000:- på tre år å då är det inget med tanke på att inköpet va på 105000:- oxå. men men så är det....kul att sälja en bil som är så bra oxå,å kul för den ägaren! Thomas S Icq 42110131 |
|
Japp är köpare och säljare nöjda båda två är det helt ok tycker jag. Simon |
|
|
Hej. En bekant till mig ska köpa en 535 -91 18000 mil för 35000:- i mycket bra skick enl. honom. Måste vara väldigt billigt. Ola |
|
Bad_Boy |
ja det måste det nog vara....! låter bara för bra för att va sant=)) men fynd går att göra oxå! Saknar min ännu mera nu......! Thomas S Icq 42110131 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.