|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
på med originalet för fan :) nej min åsikt är att den gt-r vingen är skitful, verkligen skitful! originalet är bra mycket vackrare...liten, diskret och funkar ihop med bilens linjer...gt-r vingen funkar ju knappt i en soptunna ens om man kapar ner och eldar upp den...nej tillbaka med originalet! MVH Johan K |
|
Philly |
Vill du ha den på ska du ha den på. Vill du inte ha den på ska du inte ha den på? Visst, bra att lyssna på andra och ta emot både positiv och negativ kritik. Men du har lagt ut pengar på den för att DU tycker det är fint. Men jag skulle ALDRIG sätta en sådan vinge på en bil. Inte NÅGON bil, vingen ser ut som någon slags rekvisita från första Star Wars filmen. ///M Powa |
|
Jag tror att på detta forum kommer nog inte speciellt många att tycka att vingen ser bra ut, jag antar att det är för att medelåldern här är något högre Men som jag sa innan och vad de andra också säger, tycker DU att vingen ser bra ut så behåll den. |
|
|
Hej Så som jag ser det är det många som blir upprörda över vingen. Bara det är en bra anledning att ha kvar den. Våga vara anorlunda! |
|
| är den inte för liten? våga ha större ! | |
|
Jag kan förstå att du frågar va vi andra tycker eftersom det är kul om andra uppskattar vad man gjort och gillar det, och lite tvärtom om man får kritik.. jag personligen gillar inte "vulgär styling" utan tycker det ska va lite mer diskret. jag har inget emot styling men det skall va i måttliga mängder och inte se ut som hela bilen är byggd av plast.. De flesta av de som svarat på denna tråd gillar inte ditt ingrepp och så även jag! Kom dock ihåg att gillar du den själv skall du behålla den! Man lägger ju inte pengar på sin bil för andras del!!! Tycker nästan min M3 GT vinge känns lite klumpig ibland.... Men jag tycker ändå den är snyggaste vingen till E36 så den får sitta kvar.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.