|
|
|
|---|---|
|
Vi prenumeranter fick igår fredag nya TV där dom testar 330 mot Audi A4 3.2 FSI. Blev lite sne under läsandets gång då dom klagade på högfartegenskaperna att man fick passa med ratten, det behöver man inte göra med min över 160 ej heller med den 330 jag provat. Vände till sista sidan där det stod, "Resultatet blir en jordskredsseger för Bayern!" BMW 330 är mellanklassens optimala familjebil - Om föraren får bestämma.. Ordningen återställd... | |
|
Länk /Fredrik |
|
| Den tråden skulle väl ligga i detta forumet och inte i samtliga bmwmodeller. | |
|
Nu gör den tydligen det =) /Fredrik |
|
|
Titta, dom lyssnar. Skämt åsido man blir stolt som BMW ägare när en av "våra" bilar slår en tuff konkurrent såpass klart. |
|
| lite dåligt att audin hade automatlåda, nästa alltid så i TVs dueller att den ena har automat medan den andra inte. | |
|
Bilhandlarna har rätt ofta automatlåda på sina demobilar och pressbilar. Väntar fortfarande på 325 testet... Motorljudet i 330 på tomgång är underbart... Keep your distance! |
|
|
Konstigt tycker jag att Audi inte kan bättre! Att BMW vann så överlägset. :) Vad tror ni är orsakerna till BMWs framgångssaga? >>>Need for Acceleration>>> |
|
|
"Motorljudet i 330 på tomgång är underbart..." i second that |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.