|
|
|
|---|---|
|
Har en 325tic med 535 spridare och lmm!!! Den går för fett. Vad ska jag har före btr? mvh | |
| ingen aning ;) | |
svintoleffe |
Om du är lite hemma på motorer, så kan du gå in i lmm o vrida kuggkransenb, för o få den o gå snålare, men jag kommer tyvär ej ihåg åt vilket håll du ska vrida. Länk Bimmern MVH Leffe |
| man borde ju rimligen spänna lmm och det har jag gjort ,men det funkade inte bättre då! | |
|
Har du orginal btr nu? Var i varvregistret har du problem? Tomgång eller? "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Jens Ek: Han startar inte längre, surnar! Men innan när man skulle köra så hoppar bilen fram. Man kunde inte enns köra på 2:an. har du några ideer om vad det kan vara? Bilen finns på denna adress: Länk mvh |
|
|
liten ic hehe eller inte vågar man inget så vinner man inget!!!!!! |
|
|
Svårt att sia om. Har du testat att nolla styrboxen? Bara koppla av batteriet ett par timmar (eller över natten för säkerhets skull). Sedan koppla in igen och se om den startar. Tveksamt om det hjälper i ditt fall dock... Kan ju ändå vara värt att testa! Om du inte för allt i världen kan hitta något fel någonstans (lambda, tändsystem mm antar jag att du redan kollat) så kan du ju köpa en justerbar BTR och sänka bränsletrycket tills bilen går rent. Det skulle jag dock se som en sista utväg. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Har testat koppla ur batteriet ett tag och kollat lambdan och tändsystemet. Kan ju köppa ställbar btr och testa 2,5bar kanske. tack för hjälpen Jens mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.