AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.292

Någon som har köpt angeleyes till E36 av Styletech?

Länk

R
209
R
X5 3.0 IA E53 - 00
318 Sedan E46 -98
318 Sedan E46 -02
318 Sedan E46 -02
320D E90 -06
Ja, jag köpte dessa strålkastare till min -91a E36 när jag krossade höger strålkastare vid en rådjurskollision. Jag tröttnade på att jaga original med blinker - för just då fanns ingen att köpa på autopower och de som fanns på skrotarna var hutlöst dyra för begagnade, blästrade strålkastare. Slog till och köpte dessa med inbyggda angel eyes för någon 1000-lapp mer än vad skroten ville ha för en strålkastare.
Bara plug and play, kanonbra effekt . Fullt jämförbar med Xenon-lyset som jag har på min E39. Ibland glömde både jag och frugan att slå om till helljus i vintras - vi såg ju liksom bra "ändå"??!! Angel eyesen lyser med "rätt" ljussken, dvs vit/gul.

En varning dock, du måste vara väldigt försiktig vid monteringen - plasten i låsmekanismerna är lite för oflexibel så de går lätt sönder. Var beredd på att mecka/skruva lite själv. Även om du reklamerar om dom går sönder så kommer nästa par du får ha samma problem.

Lycka till!

If it aint broken - dont fix it
Tackar ska nog slå till MVH Micke
Cl
49
Clabbe
116i -04
det enda som talar i mot dom ar angel eyes lyser så gult med bara 4 dioder som syns så tydligt, annars är det ett bra pris!
stylabilen har en bra drive nu på dom ljusen, själv funderar jag på dom här, en vild shot Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.