|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag har en E39 med Stora stereon. Helt plötsligt har en liten röd lampa (typ diod) som sitter till höger om knappen där man ställer klockan börjat blinka... Vad fan är detta? Har försökt läsa min tyska handbok men blir inte klokare... Tacksam för svar! | |
|
är det inte en larm indikator då? på min bmw stereo började den blinka när jag slog av strömmen.. ** Live Fast - Die Young ** |
|
|
Ingen symbol eller nåt? Om den sitter inne vid väg/trippmätaren har jag för mig att den indikerar ingrepp i mätarsystemet eller mätarskruvning, enligt en del inlägg om detta, men jag hittar dom inte just nu. FP |
|
|
en larm indikator? jag har inget larm... Och varför skulle den börja blinka helt plötsligt efter 3 år? |
|
|
Har du stora färdatorn kan det vara så att du lyckats ställa in timmern för ventilationen. I menyn för klockan kan man ställa en timmer för att ventilera kupén i upp till 30 min. den kan även köras i 30 min direkt efter att du stigit ur bilen. I dessa lägen har jag för mig att dioden blinkar. Har inte bilen här på jobbet för att kolla om det var det den var till för men jag tor det var så i varje fall. /Fredrik |
|
|
Kan stämma, problemet är bara att jag inte hitta inställningen för detta i menyn |
|
|
Tror nyckel måste vara i radioläge för att det skall funka. /Fredrik |
|
|
Någon som vet vad det är för lampa eller?. Har den lilla färddatorn och den lyser så rött o fint nu så.. Blinkade innan.. så tryckte jag på klockknappen så började den lysa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.