|
|
|
|---|---|
|
Flickan skall flytta ner hit från stockholm och då ska skall vi såklart flytta ner hennes saker hit. då vi inte har tillgång till någon skåpbil eller så, så måste vi hyra en. Nån som kan ge mig tips på vem som hyr ut den biliigaste bilen? Bor i helsingborg mvh Daniel | |
|
Statoil har jag hyrt på. De har några olika, med "skåp" baktill, lätt lastbil dvs B-kort. Visserligen i Ängelholm, men de har väl samma utbud i Hbg? / Joakim Länk |
|
|
Statoil har även en Envägsservice. Den gäller dock bara mellan städerna Sthlm-Gbg-Malmö. Men att slippa köra en hyrbil tom till Sthlm kanske kan vara värt lämning i Malmö? Bara en tanke. Ett tips är att kolla upp de olika mackarna. Statoil har väl hyrbilar på ett par ställen i stan. Nere på Preem på Gustav Adolfsgatan finns väl någon annan hyrbilsuthyrare stationerad med. De har massor av olika bilar. Kommer inte ihåg om det är Sixt eller Budget. Nåt sånt har jag för mig. Lycka till. |
|
|
Brukar vara sviniga mil priser på skåpbilar/PU och Hbg-Sthlm-Hbg är gott och väl 100 mil så även om det tar tid är det oftast billigare med ett flyttsläp Även släp finns som envägs ( dock bara små fjuttar) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
har kollat runt lite... OKQ8 är billigast vad jag hittat, med "Lastbil" 1340kr för ett dygn med fria mil. Verkar vettigast... men ska kolla vidare iaf.. kanske finns det till bättre pris.. // Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.