|
|
|
|---|---|
Juhas 530i |
Någon som vet var man hittar snygga V8 emblem? Kommer ihåg att grannen hade en e34 med V8 märke bredvid sidoblinkersen och tyckte att den var fin! Tyvärr så var detta 10 år sedan och i Taiwan och där går det ju att köpa vad som helst. Någon som har skaffat sig emblem i Sverige? Hur blev det? Bilder? Fast å andra sidan så har jag ju inga dekaler bak heller och gillar egentligen att ha en "anonym bil". Kanske lika bra att inte göra nånting och istället behålla bilen i original skick? |
|
Länk Oo=[][]=0O Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ford Mach I Ghia -1975 har små mycket snygga och diskreta V8 emblem på längst fram på flyglarna som tips. Går säkert att beställa nånstans. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
fredrikb....var har du fått tag på detta emblem,snyggt som fan.....vill gärna sätta det på min rarings "röv" ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ 9/7-05 Ullevi |
|
|
Rätt snyggt, men skulla nog aldrig sätta något så amerikanskt på min bil, här har ni riktiga grejer ;) Länk Länk MVH, E38B12 |
|
|
Vad går frakten på, från usa, vid beställning av dessa emblem? BMW-Brings more women |
|
|
Skickar dom utanför USA? eller så har jag läst alldeles galet.. ¤¤¤¤¤¤¤Iron Maiden¤¤¤¤¤¤¤ 9/7-05 Ullevi |
|
| De kanske också finns på EBAY-deutschland, prova att söka :) | |
|
halvgute jag fick det av en jobbar kompis som hade hittat det på vinden i en låda vet ej var det går att köpa Oo=[][]=0O Länk |
|
| Inga sådana märken om jag får råda. Kommer ihåg när folk skulle smeta dit 16V emblem på allt möjligt, för att inte tala om Turbo-blaffor och V12 emblem. ;-) Fast så länge det går att ta bort så... | |
| aldrig att jag skulle sätta sånt på min bil, jag vill inte äns ha originalbetäckningen och bmwmärket bak ska tas bort och spackas över vid hellackeringen till sommaren | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.