|
|
|
|---|---|
|
Vilken kvalitet håller de reservdelar som säljs av Motornord? Är de ett fullgott alternativ till orginal? /Kristian | |
|
Delarna håller nog ganska hög klass överlag. Det är värre med kundbemötande och servicenivå, tyvärr. Dyra och dryga är ingen höjdarkombination i mina ögon. Ring dit så förstår du nog vad jag menar. Om de inte skärpt sej förstås (vilket vore enbart positivt). Kiip Spiiding! |
|
|
Ja det tycker jag... Mycket bra service och kunnig personal... Tog 1 dag för mig att få mina grejer... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
|
Jag har köp massor av motordelas av MOTORNORD. Har ALDRIG blivit missnöjd!!! Dom är hur trevliga som helst + att dom har haft bra priser.. Har jämfört priser med mekonomen och andra reservdels butiker..MOTORNORD har alltid varit billigast trots att frakten har tillkommit. Tar alltid 2 dagar sen har jag allt hemma...bor i Norrköping.. bengan 2,7L M20 |
|
323E21terror |
Motornord håller klart bra kvalitet på grejorna och fort går det också att få grejorna..brukar ta ca 2 dagar för mig. Men värre är det med servicen, visst man får hjälp osv men jag har lite erfarenhet av en viss surgubbe som inte är allt för trevlig men det finns väl ett antal att välja mellan hos deras personalstyrka? farten är min drog |
JonasB |
Håller med föregående. Bra och hyfsat billiga grejer, men den efterföljade kundservicen är usel. Beställde ett cupéfilter plus mycket mer, och fick till svar att samma cupéfilter passade till alla E36:or. Men tji fick jag då det visade sig att de är olika för bilar med eller utan klimat. På grund av deras svar vid beställningen fick jag löfte om pengarna tillbaka, trots att jag i mina försök att få det på plats hade tummat ner filtret med damm. Jag betalade frakten ner, men sen blev det stopp. Inga pengar tillbaka och filtret är fortfarande (efter 1 år och flera samtal) kvar hos Motornord. Kanske inga stora pengar, men otrevligare bemötande har jag sällan varit med om. Nu köper jag allt från BMW Lindholms Bil i Umeå istället. |
|
Instämmer med föregående 2 inlägg. Visst har dom det mesta men "surgubben" har jag oxå stött på och det räckte, otrevligare bemötande har jag aldrig stött på från en försäljare! Beställer nu det mesta hos lokala BMW handlaren samt Europadelar på Öland, som är suveräna och trevliga dessutom! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.