|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilka skall dit och köra? Själv får det nog bli premiär på Säve den 16e istället..Skall nog dit och kika ändå. Vädret verkar inte bli så lysande [ Länk ]Länk //Thörn Länk | |
|
inga som skall dit härifrån?? Länk |
|
|
Tydligen inte :\.. Jag som hade hoppast å få se limmets... =).. Mvh uffe |
|
|
NE-E! va besviken jag blev!! EEN bmw i turboklassen.. å de va en dansk, ja herre gud.. vart är ni som ska försvara vår heder?;).. DOck gjorde en e30 bra i från sig i klassen utan överladdning.. All heder åt honom ;).. MVh Uffe |
|
|
Var rätt mycket BMW på plats. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
Mr M3 |
åkte inte på emmaboda körde dock lite i går kväll ;) |
| 12,77 räckte till första plats i bakhjulsdrift utan överladd | |
|
Micke Olsson: 2st!! M5 Touring på strippen? Micke K. Länk |
|
| Har EDPS varit i Emmaboda nu? Kom det mycket folk eller blev många avskräckta efter förra årets fylleslag. Fylleboda. :-) | |
Mr M3 |
vem körde 12.77 utan överladdning?? street/stripp bmw M3 |
|
b97_knl: Jag vet faktiskt inte om det ens var M5T, nästan alla bilar var ombygda på ett eller annat sätt. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
En var M5 den andra var en 525turbo..:) Mvh Jojje |
|
| Den M3an me 12,77 heter "Niklas BMW M3" här på forumet... Rackare å rökare :) | |
|
Enligt listan från bilsports hemsida så blev ställningen såhär. Bakhjulsdrift 1. Andreas Andersen, BMW 323 12,776 s/169,33 km/h 2. Sune Bergkrantz, Porsche 911 SC 12,807 s/172,63 km/h 3. Stefan Lindqvist, BMW M3 13,268 s/166,98 km/h Har för mig att det sitter en s38b36 i 323:an, kommer inte ihåg då det var ett tag sen jag pratade med han, kan ev vara en m30b35! |
|
| s38b36 va det. | |
|
de har skrivet fel i resultat listorna från emmaboda på mig...och på en till Bakhjulsdrift utan överladdning: Plats nr4: Niklas Olsson Bmw M3 13,733 s/169,33 km/h ska det stå.... (de har skrivit att jag har en volvo pv...hehe) Och plats nr3. Stefan Lindqvist, har en Volvo Amazon, 13,268 s/166,98 km/h (inte en bmw m3) Har oxå för mig att det sitter en m5 spis i 323, sen körde han me slicks me... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Tyckte också att de såg ut som han hade slicks på 323:an.. Men attans va han gick den.. En av de snyggaste bmw bilarna som jag inte sett innan var ju Länk Någon som vet vad de sitter för spis i den? för flyttade sig gjorde den :) |
|
|
snackade me nån där som sa att det satt en M5 spis i den...den gick rätt så bra..han körde på 13.8s.. Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
| 15.20 fick jag med min gamla 325 från 91, skapligt med hårda 17 tummare? :-) | |
| min polere körde en röd m3 replika med m5 3,6l motor han körde väl 13,8 tror jag, har för mig att de e en 323 från början | |
| Ja den såg vi, den va fin och rätt rapp :-) Konstigt vore de väl annars med den spisen i den "lilla" bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.