|
|
|
|---|---|
| När jag hade min 528:a med stora datorn (och tv/navi) och jag klickade fram bc:n i mid:en visade den samma information som på lcd-displayen. På min nuvarande (även den med tv/navi) visar den endast tid, förbrukning 1, kvarvarande körsträcka samt datum i nämnd ordning. Någon som vet varför jag inte får fram de andra värdena som förbrukning 2, genomsnittsfart etc? | |
|
Det väljer du väl själv! Du väljer vad som skall visas i MID:en genom inställningen i inställningsmenyn i Navidisplayen. Mvh, Steaman |
|
| Kan inte påminna mig om denna inställning, under vilken rubrik finns denna inställning? | |
|
Problemet är att jag inte kommer ihåg hur man gör, måste titta i bilen, imorgon? Jag har själv valt bort de flesta eftersom jag snabbt vill komma tillbaka till min favoritmeny. Om du inte får svar av någon annan så kollar jag i morgon förmiddag! Mvh, Steaman |
|
| Jag skulle uppskatta om du ville kolla! Även om det inte är superviktigt att jag får upp förbrukning 2 är det ju alltid kul att kunna välja :-) | |
|
Tjena! Förmodligen gör du på samma sätt som jag (utan navi) håll in "val-knappen" på blinkersspaken tills det står "set" tryck sedan helt enkelt på knapparna till de funktioner du vill se i displayen under hastighetsmätarn. När du är klar trycker du till på "valknappen" igen. Lycka till! Stabilt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.