|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej har Ferado skivor och beläg på Nathis Alpina B10 3.5 .fungerar väldigt bra i regn också.Körde en hel dag på Gelleråsen utan att tappa bromsarna |
|
| Om man ändå ska lägga 11.000:- så varför inte lägga några tusen till och få riktiga 4 eller 6 kolvsok. Bromsarna är ju inte något vidare på varken biturbon eller M5 vid t.ex bankörning. | |
|
Så länge bromsarna blir bättre än original så tycker jag inte det spelar någon som helst roll. Köper ju hellre en bil med bättre bromsar än original begangnat. Så det där med original vet i f-n.' Kostar mer än det smakar.. |
|
|
kör med 750 bromsar fram på min b10 biturbo dock håller dom inte samma klass som original. lite knepigt att få fram dom som passar då det skiljer sig storleks mässigt mellan olika årsmodeller på 750 och jag kommer inte ihåg vilken man ska ha bara för det. men mäter man skivan ganska noga så löser det sig. man får tänka på att 750 skivorna är några mm större än biturbo original (men går ändå dit utan att byta nått) men kör inte med helt standard 750 skivor köp ett par från tarox, brembo eller liknande tror du får bättre bromsar för mindre pengar så Länk (har tarox skivor till 750) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.