|
|
|
|---|---|
|
Länk Känns fortfarande inte som man blir överdrivet sugen på att byta in sin Z3 Coupé om jag skall vara ärlig. Det ser helt enkelt för klent ut, vart är brutaliteten? Nej, det är för mycket linjer och för lite fantasi i den. /Vol | |
|
näää kom igen. Mums säger jag. En två storlekar mindre 6-serie... typ. :) |
|
|
Ser faktiskt ganska inspirationslös ut. Det blir till att behålla den gamla. / Fredrik |
|
V12 LeMans |
Lite Alpinastuk och V8 i den , så............. eller , hehe , Z4 CSL . |
| det kanske finns något här som kan locka Länk tycker att den är ganska lik v5 men den ser man bara bakifrån | |
|
Tycker den är grym med den sluttande låga taklinjen! |
|
|
Nah! Jag gillar inte den heller, men det bygger väl på att jag inte är speciellt förtjust i Z4 Roadster heller. Tänker oxå behålla min Z3! Fredrik M |
|
|
Inte speciellt troligt att den kommer. AutoBild fantiserar, och producerar manipulerade bilder som vanligt. |
|
|
Yepp.. fast det vore lite ballt! /eFx www.z4.se |
|
|
Valet mellan den och boxter coupe blir inte svårt för min del iaf :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
kan någon dra en snabb/kort sammanfattning av vad som står på tyska? |
|
| dem borde göra z4m först...den har man väntat på | |
| Länk nu har dem lagt ut lite bilder på kommande z4...bilderna är förstås datagjorda | |
| om fronten skulle uppgraderas så att den såg ut som på bild 2, då är jag såld!!, Men man får hoppas att de inte modellerar om bakpartiet för det är snyggt som det är! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.