|
|
|
|---|---|
Carl Adam Andersén |
20.000 mil Automat Skattad/bes Svartmetallic Ingen utrustning alls förutom standard. Rost på trösklar och nederkant dörrar som vanligt på E34. 10-12 pap ? |
|
Inte över 10 k kr... M20B20 och aut. är den kallaste kombinationen du kan tänkas få på E34. __ ///M som i Mugge. |
|
| Ja en bil som nog är svår att sälja oavsett vad man sätter för pris. Max 8000:- säger jag. | |
Carl Adam Andersén |
Säljaren begär 16 papp, känns som det kommer bli lite känsligt när jag lägger mitt bud hehe. |
|
Jo, det lär det bli, med tanke på vad du brukar ge för dina bilar! Låt mig gissa du tänker bjuda 5K? Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Abbe: Klockrent.. LOL Min: Länk |
|
Carl Adam Andersén |
Abbe: Nej jag ska bjuda 3 st guldarmband och en katt :) |
|
Har du sålt m535 projektet? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
En kille påstår sig komma imorgon och hämta den men jag tar inget för givet för jag har pengarna i handen. |
|
16 papp för en e34 88:a??? är väl liiiiite för mkt vad?? sålde min 520 24 v 92.a för 15......förra veckan |
|
|
Vad får du för den? Säljer du den komplett med bbs hjulen? " tvätta, tvätta, tvätta.... " |
|
Carl Adam Andersén |
7 papp utan fälgarna. |
Carl Adam Andersén |
Uppdatera lie info om den handbromsen tar dåligt och han sa att automatchoken var dålig, jag antar att automatchoken är tomgångsmotorn. |
Carl Adam Andersén |
Var och kollade på den nyss. Kamaxeln var sliten, dåligt servad, massa grus på insidan av ventilkåpan. Han fick ett bud på 7 papp och påstod att han hade fått bud på 13 men det kan man tro på hur mycket man vill hehe, sa åt honom att ta det budet på 13. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.