|
|
|
|---|---|
|
Hej Har nyss köpt en 320i (E46) 2001. Det är ljusbeige innredning, Nu sitter det träpaneler i bilen men jag funderar på att byta till aluminium panel. vad tycker ni tror ni det passar. har aldrig sett någon med den färgkombinationen. Mvh Henrik (Fab5) | |
|
Trä är ju alltid snyggt till ljus klädsel, men om du tycker det blir bra så byt. ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
|
Jag har ljus inredning och träpaneler i min e46:a, och jag tycker det är klart snyggast Länk BMW CS #5206 |
|
|
Jag tror nog att det skulle kunna se bra ut med aluminium lister också. Men det tråkiga med dom är ju att det så lätt blir märken efter fingrar o sånt på det.. Så om jag hade vart du så hade jag behållt trä listerna.. SAAB - Skrota Aset Använd BMW |
|
|
Har kollat run lite och jag tror jag håller med, känns som det finns säkrare saker att lågga 1600 kr på om det nu inte skulle passa allt. Tackar för åsikterna, blir nog att jag behåller trälisterna. Mvh Henrik |
|
| Nu verkar du redan ha bestämt dig, så mitt instämmande med ovanstående synpunkter tillför kanske inte så mycket. Hade det varit träpaneler i en i övrigt mörk interiör skulle i alla fall jag ha skiftat till aluminiumlister, men beige och trä är en mycket snygg kombination i mina ögon. | |
|
Instämmer. Ville bara kolla lite vad folk tyckte hade svårt att bestämma mig men det blir nog inget byte. Har dessutom fått ett utlåtande från hövdingen och hon tyckte inte heller att jag skulle byta, men jag tackar för synpunkterna Mvh Henrik |
|
|
Jag hade slängt träpanelerna åt h-vete. Tycker bara det förstör, men som sagt, smaken är som baken. Huvudsaken är att man trivs med sin bil. // DZL_PWR Keep on keepin' on! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.