|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
BjörnB: "Körde du din m3 en gång i veckan och lämnade in den för kontroll en gång i månaden???" Det låter som om det passar in på mig.... Finns ett flertal personer på forumet som kan intyga det.....;) Länk |
|
|
Jag lämnar sällan i mina BMW på verkstaden om jag kan åtgärda det själv. Ska snart lämna in Sport Evon:n på en årskontroll, mest för att jag vill åt stämpeln i boken (annars skulle jag gjort det själv). Men det kommer vara med blandade känslor man lämnar över nyckeln till mekanikern. Vill nog inte göra det varje månad ;) |
|
|
Hampe M3: Om du läser tidigare inlägg där jag skrev.. "Sen kan du inte jämföra en M3 Gt som gått 1590 mil med en bil som använts dagligen i alla år för ca 100 tusen kronor..." Så kanske poletten ramlar ner... /Daniel |
|
hampe m3 |
milen spelar mindre roll, det är bruks milen jag pointerade på. sten skott är om lackning, nått littet ireterande ljud, ja då blir det hel koll, sån är jag (om det gäler en hobby bil, ej bruks). SKa ej skriva mer då det uppenbart väcker känslor hos fler än mig, huvud sacken är att alla är nöjda, tråkigt när allt går sönder bara för att man sitter på ett forum.. over and out- hampe |
|
Japp, huvudsaken är att vi alla är nöjda med våra M-bilar. :) Min M3 Länk |
|
|
Tur är har man ingen M-bil längre. Det är bara problem!!! Hur snällt och fint man än kör så finns det alltid något som har en tendens att låta konstigt och irretera.. Nytt ska det vara annars får det vara!!! Eller nåt väldigt billigt.... /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.