|
|
|
|---|---|
|
se länk: Länk | |
|
Vem fan bryr sig bara man får gratis bensin :) ........... Det finns två bilar, en ny BMW eller en begagnad BMW.Länk |
|
| ojoj va bilar de kommer att vara där då!! | |
| Tänk på att de bara kommer gå att tanka 95-blyfri samt diesel på den macken, det är det enda dom säljer och således även det enda ni kommer kunna tanka gratis på fredag. | |
|
Det där är ju snott från Mix Megapol. Varje vecka öppnar Mix en station med gratis bensin en timme! Mkt folk blir det=) Mvh David |
|
| Finns säkert folk som kommer att parkera bilen där klockan 06.00 för att få en tank bensin. Blir dyrt med den inkomstförlusten. | |
|
Haha. Det finns säkert folk som åker hela vägen från skåne för att få soppa som räcker för att kunna åka hem igen. /Astroboy |
|
| Hehe, tänkte faktiskt på det. Gratisresa Malmö-Stockholm :) | |
|
OT: Kolla upp vad Shells VD heter... Min: Länk |
|
|
Menar du Birger Baisgård? :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Right on J.Dredd... Min: Länk |
|
|
Mix Megapol hade ju något här i Eskilstuna tidigare i våras. Men det var bara gratis bensin för 200kr. Köerna var helt sanslösa!! Folk köade i timmar stod det i tidningen. Där kan man snacka om dumsnålhet.... |
|
|
Varför händer inte sånt här i Lund/Malmö? ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Imorgon kan Gävle-borna tanka gratis i och med mix megapol hörde jag precis.. typ 9 på morronen. Mvh David |
|
| Får nog börja lyssna på mix megapol i fall att de nystar om det i Malmö :) | |
|
Ja ska f*n dit me M3an imorrn :) Tanken på henne e tom! :-D Tur att man börjar kl 12 på jobbet... hehe ;) Mvh Tobias |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Var visst ett liknande jippo i Örebro för ett par veckor sedan, det köades såg jag i tidningen. Och Jet som alltid ska vara 8 öre billigare :) får man 8 öre om man tankar där under samma tid :) ///MVH Hasso Länk |
|
stout: dom var i malmö för nån vecka sen=) Här kan bensinsugna kika in Länk Mvh David |
|
|
Jag tankar men det får bli att betala,har inte råd att stå där i kön BMW e lag |
|
Champ |
Kör diesel..det luktar gôttast! Champ dieselpower |
|
Nu skall Shell priskriga med obemannade stationer. 25 öre billigare än bemannade stationer. Men har inte alla obemannade alltid 25 öre billigare? Då är det ju inte mycket till priskrig... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.