|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Behöver komma åt mina bakre hötalare, och verkar som att jag behöver ta bort baksätet? Hur går jag till väga, sitter det skruvar? Även en fråga hur hatthyllan är monterad? Går den att få loss den med? Tacksam för svar! :) /Manray/ | |
| Sitsen till baksätet skall bara vara att rycka rakt upp i framkant, och sedan lyfta ur. Ryggstödet sitter nog med två skruvar i nederkant och krokat på plats upptil. Hatthyllan vet jag inte hur den sitter. | |
|
Tack så mycket, ska till garaget o testa! /Manray/ |
|
|
Berätta gärna vad du kom fram till. E |
|
|
Sittdynan gick bort lätt, men ryggstödet sitter fortfarande fast! Ser inga skruvar, förutom till bälten, har lyft/ryckt åt alla håll med det sitter fast som den?! Tips? /Manray/ |
|
| Borde sitta två 17mm skruvar en tredjedel in från var kant, nertill under ryggstödet | |
| På min e30 sitter ryggstödet inte med nån skruv, det lyfter man bara kraftigt uppåt så lossnar det. | |
|
Sådär, satt två skruvar precis på sidorna som lossades efter att man med våld ryckt upp sätena så de kom ur krokarna. För att få bort hatthyllan räckte det att ta bort plasten runt säkerthetsbältena och sedan dra den mot sig. Tack för hjälpen, nu ska vi pilla med ljudet lite :) /Manray/ |
|
| Inga problem att ta bort ryggstödet? Prova på en Touring. Snälla, hjälp mig med tips. Ser inga skruvar och ryckt mig trött. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.